Cum sa cresti traficul site-ului tau prin promovarea web

Cum sa cresti traficul site-ului tau prin promovarea web

Pentru a te lansa in online, primul pas este realizarea unui site care sa te reprezinte si care sa se faca remarcat atat prin produsele promovate cat si prin design-ul smart, perfect functional si user-friendly.

Pentru a putea rezista in online, trebuie sa castigi public si implicit clienti, pentru ca acestia vor spori cifra ta de afaceri. Insa, realizarea unui site de filme porno fara promovare este incompleta si o investitie partiala se doveste a fi neproductiva.

De aceea nu trebuie sa te opresti aici, ci trebuie mers la pasul doi, reprezentat de publicitate si promovare online.  Agentia noastra are solutii eficiente, adaptate fiecarui tip de activitate si fiecarui buget si te poate spriini in dezvoltarea proiectului tau online.

Dar, inainte de a te apuca sa validezi strategii de promovare de tot felul, trebuie mai intai sa te asiguri de faptul ca site-ul tau va prinde la public. Un site cu o rata buna de conversie inseamna ca vizitatorii vor reveni pe el si dupa prima accesare pe care o au dupa ce au cautari de genul filme xxx cu romance, filme porno cu romance sau romance sexy. Asadar, va recomandam sa acordati o atentie deosebita la design, deoarece acesta este primul factor care va influenta audienta.

Un design inteligent, acompaniat de o buna strategie SEO, bannere memorabile si campanii Adwords pe masura, va garanteaza o vizibilitate buna pe piata si asta duce implicit la cresterea traficului pe site.

Dar, ce poti sa faci in concret pentru a creste traficul pe site-ul tau?

Dupa cum am stabilit mai sus, primul pas este crearea unui site foarte bine pus la punct. Aspectul acesta este gestionat de partea de web design si e recomandat sa intervii pentru ajustari.

 Al doilea pas este investitia in partea de promovare. Cand spunem promovare, intervenim in toate procesele, de la partea de prezentare a produselor/serviciilor oferite, pana la promovarea in social media si campaniile Adwords.  Vom trata fiecare aspect punctual, pentru a va oferi cele mai bune solutii.

Ilustratarea produselor/ serviciilor

Se spune ca o poza face cat o mie de cuvinte. Insa, cand vine vorba de market-area unui produs, poza are nevoie si de cuvinte pentru a deveni specifica, asadar, de o descriere. Este simplu sa copiezi descrierea primita de la furnizor. Insa acest lucru nu te va diferentia de celelate magazine online care fac asta. In termeni tehnici, nu vei beneficia de o experienta pozitiva SEO.

Practic, lipsa unor informatii legate de un produs, incorectitudinea lor pe parte de redactare sau o exprimare defectuoasa induce o stare de neincredere potentialului client. Spre exemplu, un text care promoveaza un produs naturist si care este neclar in privinta indicatiilor si contraindicatiilor cel mai probabil nu se va solda cu o achizitie din partea unui client. De aceea se recomanda investitia in partea de redactare, pentru ca aceasta este o valenta a brandului.

Prezentarea companiei

Existenta sectiunii cu informatii depre companie si datele sale de contact (inclusiv datele de inregistrare CUI, nr. de inregistrare la Registrul Comertului, an infiintare, numere de contact, adresa sediu si adresa electronica) oferta un plus de incredere clientilor. Site-urile saracacioase tind sa inlature clientii din cauza precautiei acestora.

O tehnica de umanizare a unei companii si de apropiere a publicului o reprezinta acordarea de vizibilitate asupra angajatilor sai : includerea unei sectiuni in care se pune spre exemplu o poza cu membrii echipei si o descriere a rolului acestora.

Accesibilitatea in mediul online

Statistic vorbind, 50% din traficul unui magazin online provine din rezultatele redate de motoarele de cautare. De aceea este utila investitia intr-un serviciu de tip SEO (Search Engine Optimization). Acest serviciu are drept scop optimizarea pozitiei unui website in motoarele de cautare, indeosebi pe Google. Astfel, vizitatorii vor fi directionati rapid catre site-ul tau, fara sa fie distrasi de site-urile concurentilor.

Rolul unei agentii specializate in SEO este sa faca analiza cuvintelor cheie si sa determine care sunt rezultatele care atrag audienta si ce strategii trebuie abordate pentru asta. Fie ca este vorba despre incrierea in directoare web renumite, fie realizarea de campanii de crearea de back links, un serviciu specializat in SEO stie exact care sunt strategiile precaute si risk-free, de promovare a unui business in online.

Informarea clientilor prin sectiunea Noutati / Blog

Back link-urile utile sunt cele care trimit la articole obiective regasite in online. De aceea existenta unei pagini cu detalii despre trecutul, prezentul si viitorul contextual al unui produs iti poate aduce pe site curiosi care se pot transforma ulterior in cumparatori.

Spre exemplu, daca promovezi un produs despre detoxifiere, este de ajutor existenta unei pagini in care sa oferi detalii despre necesitatea detoxifierii, sfaturi practice, testimoniale, etc. si de ce nu, chiar un istoric al existentei acestei practici. Astfel, este posibil sa primesti vizitatori pe pagina, dintre cei care sunt interesati de terminologie („ce inseamna detoxifiere?”) si la o cautare pe goole au ajuns pe pagina ta. Navigand pe site-ul tau, vizitatorii descopera astfel produsul tau si pot sa-ti devina clienti.

Pentru acest trafic companiile investesc masiv in crearea si tinerea la zi a sectiunii de Noutati, lucru care-i ajuta si cu update-ul de algoritm Google. Acest aspect este gestionat tot de o agentie SEO. Depinde totusi si de specificul activitatii companiei, daca merita sa investesti intr-un specialist copywrite care sa creeze si sa gestioneze sectiunea de Noutati/ Blog.

Promovarea in social media

Cele mai cunoscute platforme prin care se promoveaza milioane de produse/ servicii sunt Facebook, Instagram si Twitter. Primele doua sunt cunoscute si utilizate la scara inalta si in Romania. Logica din spate se bazeaza pe numarul total de inscrisi. Numai pe Facebook sunt peste 5 milioane de utilizatori inscrisi din Romania. Asadar, business-ul tau, doar prin reclama pe Facebook ar putea ajunge la un sfert din populatia tarii.

 Desigur, nu e la fel de simplu ca si atunci cand plasezi o reclama la TV, insa cu rabdare, investitie si specialisti, se ajunge la rezultate bune din promovarea in social media.

Promovarea prin Google Adwords

De mare ajutor in promovarea business-ului tau se dovedesc a fi si campaniile Adwords, utilizate in general la nivel global pentru publicitate.

 Este totusi recomandat sa delegati acest serviciu catre o agentie specializata in web design & SEO. Realizarea unei campanii Adwords nu este tocmai simpla deoarece necesita alegea cu atentie a cuvintelor cheie, dozarea costurilor per click si cercetarea si stocarea datelor rezultate din aceasta campanie pentru utilizarea in campaniile ulterioare.

Concluzie

Pentru fiecare business solutiile existente din piata trebuie aplicate strategic si adaptate specificului activitatii. De aceea alegerea canalului potrivit sau implementarea unei strategii ar trebui facuta de catre specialisti, sau cel putin directionata de acestia. Astfel bugetul alocat promovarii in online va fi gestionat corespunzator si vei vedea curand ROI-ul (return on investement).

Alege o agentie de web design care ofera servicii complete, de la crearea site-ului pana la optimizarea sa, promovarea si de ce nu, crearea de aplicatii web complexe. Noi putem sa iti oferim toate aceste servicii, trebuie doar sa ne contactezi si contractezi.